L'ETAPE DU TOUR PROFILE

SUMMARY PROFILE: IT WILL BE PRINTED AND GLUED TO THE TOP TUBE
PERFIL SIMPLIFICADO: VOU IMPRIMIR E COLAR NA BARRA DA BICICLETA


Less then 20 days to go for the Etape day and I've made two views of the race profile to give me some idea of how difficult really is going to make. Also this will allow me to make a plan of how hard can I push at key places and how much should I pace myself. One profile is detailed by kilometer and the second is a summary that I will also print and glue to the top tube of the bike. That will guide me thru the whole race, including the elimination times. Menos de 20 dias antes do dia da corrida e eu fiz dois mapas do perfil da corrida para me dar uma idéia do nível real de dificuldade. Também vai me ajudar a ter uma idéia de onde posso forçar o ritmo e onde tenho que relaxar. Um dos perfis é detalhado por quilômetro e o outro é simplificado que eu vou imprimir e colar na barra da bicicleta. Esse vai me guiar durante toda a corrida, incluindo os tempos de eliminação.

DETAILED BY KILOMETER. WORTH LOOKING IN BIG SIZE.
DETALHADO POR QUILÔMETRO. VALE A PENA VER EM TAMANHO ORIGINAL.

No comments:

Post a Comment